השתלת שיניים בזאלית

מאת בריאות פלוס  ·  22 בנובמבר 2018

השתלת שיניים בזאלית היא תהליך השתלת שיניים מורכב ומתקדם שנועד כדי להשתיל שיניים במקרים בהם יש מחסור בעצם החניכיים. בתהליך זה משתמשים בעצמות הלסת כתחליף, והוא נחשב לאחד התהליכים המתקדמים ביותר בעולם להשתלות שיניים במצבי קיצון, ולמרות שהוא תהליך לא חדש, אלא קיים בעולם כבר שנים רבות – לא הרבה מכירים את התהליך ולא הרבה רופאי שיניים מוסמכים כדי לבצע את התהליך הנ"ל.

מתי צריכים השתלת שיניים בזאלית?

כאשר השיניים אובדות, כתוצאה מגיל מופלג או בעיית סוכרת ובעיות אחרות, הגוף מזהה שהחלק בלסת שאמור להחזיק את השיניים ולתמוך בהן אינו נדרש יותר, והוא מתחיל לספוג אותו על מנת לקבל את המינרלים שנמצאים בו ולהעביר אותם לצרכים אחרים שיש לגוף. כתוצאה מכך, עצמות הלסת מתחילות להתכווץ והמראה של האדם מתחיל להיראות יותר מבוגר ולא אסתטי. שימוש בפתרונות אחרים כמו שיניים תותבות הוא לא פיתרון לבעיה ולכן השתלת שיניים בזאלית היא אפשרות שעולה על השולחן.

כמה זה עולה ואיפה עושים?

מחיר השתלת שיניים בזאלית משתנה על פי אופן הטיפול, כמות העבודה הנדרשת ומורכבות התהליך. בנוסף, מרפאות שונות גובות מחיר שונה ממרפאה למרפאה. טיפול כזה יכול לעלות אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים. לא כל מרפאה מבצעת השתלת שיניים בזאלית ולכן חיפוש קצר בגוגל ימצא לכם תוצאות רלוונטיות של מרפאות שיניים כירורגיות מתאימות.

יתרונות השתלת שיניים בזאלית

היתרון הגדול בתהליך זה, הוא שהשתלים מדמים את העצם הטבעית של הגוף וכך צורתה הנורמלית של הלסת נשמרת. באמצעות השלת זו אורך חייהם של השיניים גדל ואורח חייו של המטופל משתפר פלאים.

יתרון נוסף של הטיפול הוא תהליך ההחלמה והשינוי המשמעותי שקורה לאחריו נמשך כשבוע בלבד. אמנם, כבר ביום הראשון שלאחר הטיפול אפשר לחזור הביתה עם שיניים מקובעות בתוך הגוף ואפשר להרגיש את השינוי, אך הן שיניים זמניות ולאחר שבוע באים לפגישה נוספת כדי לסיים לחלוטין את הטיפול. תהליך שיקום הפה בטיפולי שיניים מהסוג הזה הוא פשוט מדהים.

לסיכום

השתלת שיניים בזאלית היא טיפול מומלץ לאנשים שכבר ניסו ללכת לרופא שיניים ואמרו להם שכתוצאה ממחסור בעצם אי אפשר יותר לטפל להם בשיניים. הקהל המתאים הוא בעיקר חולי סוכרת או אנשים בגיל מבוגר מאוד. הטיפול צריך להיעשות על ידי מומחים אשר הוסמכו לבצע טיפול זה, והטיפול נחשב מהיר מאוד. כבר ביום אחד אפשר לסיים את עיקר הטיפול ולהתחיל 'לחיות מחדש' – ולאחר כשבוע מסיימים את הטיפול בהחלפת השיניים הזמניות בשיניים החדשות.

תגיות:
אולי יעניין אותך...
אהבתם? שתפו

הפופולריים ביותר


רוצים לפרסם מאמר באתר? פנו אלינו!