5 טיפים מנצחים לרכישת ציוד רפואי למרפאות

מאת בריאות פלוס  ·  20 בדצמבר 2018

אם גם בבעלותכם מרפאה, הרי שאתם מעניקים סיוע בכל יום מחדש למספר לא מבוטל של אנשים. כל עזרה, גם זו הקטנה ביותר, יכולה להטיב עם מטופל שלכם ולשדרג את איכות חייו. לצד המקצועיות, הניסיון וההשכלה שהודות להם אתם יכולים להעניק טיפול אדיב ומסור, הרי שאתם גם זקוקים לציוד בו עושים שימוש במרפאות.

כיום, תוכלו גם אתם לרכוש את הציוד בו אתם עושים שימוש דרך קבע באינטרנט! אתרי המסחר אינם נוגעים רק לעולמות הטקסטיל, הבית והחשמל, אלא שבאמצעות כמה קליקים בודדים תוכלו לחדש את המלאי במרפאה. מה יוצא לכם מזה?

1.קל יותר להתמצא בחנות באינטרנט מאשר בחנות רגילה

אם כבר יצא לכם לרכוש ציוד רפואי למרפאה שלכם בחנות של ספק, לבטח אתם מודעים לכך שקשה מאד להתמצא בחנויות שכאלו. הסיבה? ישנן מחלקות רבות, כך שאתם צריכים לנדוד בין מחלקה למחלקה, לחפש את המוצר שאתם צריכים וכך חידוש הציוד שלכם הופך להיות מסע מפרך. באינטרנט לעומת זאת, אתם יכולים לפנות אל המחלקה הרלוונטית אליכם, וכך למצוא את מבוקשכם במהירות. החנות מחולקת למחלקות כמו ציוד מתכלה, ערכות עזרה ראשונה, מיכשור רפואי וציוד חילוץ, טיפולי בית וכו'.

2.השירות העצמי שלכם הוא שירות בהרבה יותר מהיר

כאמור, ציוד רפואי למכירה מוצע לכם גם בחנות של ספק, וגם בחנות אינטרנטית. ההבדל המהותי ביותר הוא היכולת שלכם לשרת את עצמכם עצמאית בקלות. בחנות פיסית, סביר כי תצטרכו סיוע של איש שירות שילווה אתכם, ינחה אתכם ויספק לכם את הציוד הנדרש. באינטרנט, מאחר ואתם לא תלויים באיש, אתם משרתים את עצמכם במהירות וכך הרכישה לא גוזלת מזמנכם היקר.

3.סכום הקנייה שקוף בפניכם בכל רגע נתון

רכשתם בלון חמצן, מד סטורציה, ארון עזרה ראשונה וחגורת אלקטרודות? בכל רגע נתון, אתם יכולים לדעת על כמה עומדת הקניה שלכם. מנגד, בקניה שאתם מבצעים בחנות, אתם מסתובבים עם עגלה כאשר אינכם יודעים במדויק מהו הסכום שעליכם לשלם. האפשרות שלכם בחנות האינטרנטית להוסיף ולהוריד פריטים שונים בהתאם לתקציב שלכם, הופכת את הרכישה לחכמה יותר, תוך שהיא ממקדת אתכם באמת על הציוד שאתם צריכים.

4.ביצעתם קנייה גדולה? אתם לא צריכים לסחוב דבר

לרוב, רכישת הציוד למרפאות מתבצעת בהיקפים גדולים מאד. רכישה מספק מהחנות או מהמחסן שלו, גם דורשת מכם לסחוב את כל הציוד אחר כך למרפאה שלכם. בחנות האינטרנטית אתם לא צריכים לעשות דבר, מלבד לתאם את האספקה אליכם. מעבר לכך, עם חנויות מובילות בתחומן תוכלו ליהנות ממשלוח המגיע עד אליכם תוך 36 שעות בלבד!

5.חיסכון אדיר בזמן!

כאנשים העוסקים ברפואה, תעדיפו להשקיע את זמנכם בטיפול באנשים ולא בקניות. עם רכישה באינטרנט, אתם לא צריכים לצאת מהמרפאה, לעמוד בפקקים ולבלות את זמנכם בדרכים. החנות האינטרנטית מציעה לכם חווית שימוש אידיאלית ומהירה תוך שאינכם צריכים להתפשר על איכות הציוד הנשלח אליכם.

אולי יעניין אותך...
אהבתם? שתפו

הפופולריים ביותר


רוצים לפרסם מאמר באתר? פנו אלינו!