מחקר: כירופרקטים מפחיתים כאבי גב ל-85% מהנשים ההריוניות

מאת בריאות פלוס  ·  24 בינואר 2018

נשים הריוניות רבות לא מחפשות אחר תרופה ומזור לכאבי הגב שלהן בגלל שהן חושבות שזה נורמלי וחלק מהעניין, אבל חשוב מאוד לדעת שיש מה לעשות כשיש כאבי גב בהריון. כאבי הגב האלו מפריעים לך לעבוד וליהנות משגרת היום ואין זה דבר חכם כל כך פשוט להשלים איתן – אפילו כשאת בהריון.

אחת מהסיבות לכך שנשים לא רוצות לטפל בכאבי הגב זו המחשבה על תרופות נגד כאבים שהן אולי יצטרכו לקחת, אבל האמת היא שיש מגוון רחב של טיפולים שלא מצריכים שום תרופה, והם טיפולים פשוטים ונעימים שעושים עבודה טובה ואפקטיבית. אחד מהטיפולים הוא ללכת לכירופרקט מומחה שיעזור בכאבי הגב.

על פי מחקר שנערך בין 115 נשים הריוניות אשר סובלות מכאבי גב ואגן, כבר בשבוע הראשון היה ניתן לראות תוצאות ו-52% מהנשים דיווחו שהן מרגישות שיפור. האחוזים האלו קפצו ל-70% לאחר חודש, ובסופו של דבר לאחר 3 חודשים היו 85% מהנשים ההריוניות שהשתתפו במחקר – שבעות רצון ועם הרבה פחות כאבי גב.

הקלה, לא רק בזמן ההריון!

שנה לאחר שהמחקר הסתיים, 88% מהנשים דיווחו שהן היו מרוצות מהטיפולים שהן ביצעו. המחקר אף מצא שטיפול בכאבי הגב בהריון מועיל מאוד גם לאחר ההריון. זאת אומרת שטיפול בכאבי גב מחזק ומייצב את עמוד השדרה כך שהיתרונות של כך גולשים אל שאר החיים.

כירופרקטים משתמשים בכוח עדין וחכם כדי להתאים ולתקן את עמוד השדרה והם מומחים בטיפול בנשים בהריון. ההתאמות האלו בדרך כלל מלוות בעיסוי שרק הופך את החוויה לנעימה יותר. אם כך, לא נתפלא שנשים שהשתתפו במחקר חזרו לביקור אצל כירופרקט גם לאחר שנים רבות כשהן כבר לא בהריון.

תגיות:
אולי יעניין אותך...
אהבתם? שתפו

הפופולריים ביותר


רוצים לפרסם מאמר באתר? פנו אלינו!